25 Ekim 2013 Cuma

Kaşif Dora 2. Bölüm

Raskolnikov başladı ve tanınan, gözlerini açtı Kaşif Dora 2. Bölüm Nastasya. 'Ev sahibesi itibaren, değil mi?' Diye yavaş yavaş ve bir hastalıklı yüz koltukta oturan ile, sordu. 'Ev sahibesi itibaren, gerçekten!' Ona önce zayıf dolu kendi kırık çaydanlık ayarlayın ve bayat çay ve yanında şeker iki sarı topaklar koydu bunun. 'Burada, Nastasya, bu lütfen almak,' onun içinde beceriksiz, dedi cep (onun giysiler içinde uyudu için) ve bir yaptırmayı bakırlar-'avuç çalıştırmak ve bana bir somun satın. Ve beni domuz-kasap çok az sosis, en ucuz,. ' 'Ekmek ben bu çok dakika size almak, ama değil mi edeceğiz yerine bazı lahana çorbası yerine sosis var? Bu sermaye çorbası, dün var. Dün senin için sakladım, ama geç geldi. Bu güzel çorbası. ' Çorba getirilen ve o başlamıştı zaman bunun üzerine, Nastasya koltukta yanına oturdu ve sohbet başladı. O bir ülke köylü-kadın ve çok oldu konuşkan bir. 'Praskovya Pavlovna polise şikayet anlamına gelir Kaşif Dora 2. Bölüm sen, 'dedi.
O kaşlarını çattı. 'Polis için? Ne istiyor? ' 'Onu para ödemezsiniz ve dışında açılmıyor oda. Emin olmak, o istiyor. ' 'Şeytan, bu bardağı taşıran son damla var,' onun taşlama, diye mırıldandı dişler, 'hayır, bu bana uygun değil ... şimdi. O, bir aptal Kaşif Dora diye yüksek sesle ekledi. 'Ben gidip onunla günlük konuşacağım.' 'Ben gibi, o bir aptal ve hiçbir hata. Ama neden, eğer çok zeki, bir çuval gibi burada yalan ve bir şey var bunun için gösterir? Dışarı çıkmak için kullanılan bir kez, size öğretmek için, söylemek çocuklar. Ama neden şimdi hiçbir şey mi? " 'Ben yapıyorum ...' Raskolnikov somurtarak ve isteksizce başladı. 'Ne yapıyorsun?'

Kaşif Dora 2. Bölüm Müzik Kutusu izle

http://www.cizgifilmi.gen.tr/izle-kasifdora-cizgifilmleri.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder