6 Aralık 2013 Cuma

Kaşif Dora 9. Bölüm Doranın Şarkısı



Kaşif Dora 9. Bölüm Doranın Şarkısı iğrençlik, tüm çevrenizdeki pislik, size etkilemez? Size güç kaybettik kendinizi durdurmak? ' 'Ve sen de, gücü taklit yapmak? O-o-o! Ben biliyordum olsa, şimdi Rodion Romanovitch beni şaşırttı önceden bu kadar olurdu. Sen yardımcısı bana vaaz ve Estetik! Sen-bir Schiller, sen-idealist! Tabii ki olması gerektiği gibi hepsi ve olsaydı şaşırtıcı olurdu o kadar, henüz gerçekte garip .... Ah, ne yazık ben hiçbir zaman, için çok ilginç bir tip değilsin! Ve, by-yönlü, Eğer Schiller düşkün? Onu çok severim. ' 'Ama ne bir palavracı,' Raskolnikov dedi bazı tiksinti. 'Sözümü üzerine, ben değilim,' Svidrigaïlov gülüyor yanıtladı. 'Ancak, ben buna itiraz olmaz, neden, bana bir palavracı olsun hiç kimse acı varsa, övünmek değil mi? Bir rastlamak zaman şimdi, Marfa Petrovna ile ülkede yedi yıl boyunca akıllı kişi-akıllı ve son derece ilginç-Ben konuşmak için sadece mutluyum ve, yanında, ben ettik sarhoş gibi şampanya yarım cam ve Kafama biraz gitti. Ve yanı sıra, son derece beni yara, ama yaklaşık o ... sessiz tutacak olan belli bir gerçektir var. Nerede gidiyorsun? 'diye alarm sordu. Raskolnikov kalkarken başlamıştı. O ezilen hissettim sanki ve kötü buraya gel olmaktan dolayı rahat, kuramamaktadır ve. O Svidrigaïlov en değersiz olduğuna ikna hissettim dünya
yüzünde hergele. 'A-ach! Biraz kalmak, otur! 'Svidrigaïlov yalvardı. 'Let Onları yine de, bazı çay getir. Biraz kal, ben konuşmak olmaz saçmalık, kendimi, demek istiyorum. Sana bir şey söyleyeyim. Sana olarak, bana 'kurtarmak için' bir kadının çalıştı nasıl anlatacağım gibi onu aramak istiyorsunuz? Kadın Kaşif Dora 9. Bölüm Doranın Şarkısı kız kardeşin oldu için, gerçekten ilk soruya bir cevap olacaktır. Ben söyleyebilir? Bu olacak vakit geçirmek için yardımcı olur. ' 'Söyle bana, ama güven ...' 'Ah, huzursuz olmayın. Bunun yanı sıra, hatta işe yaramaz bir düşük benim gibi adam, Avdotya Romanovna sadece heyecanlandırmak olabilir derin saygı. ' ou belki-evet, ben kendim söyledim biliyorum, bir için, burada borçlu 'cezaevinde olduğunu' Svidrigaïlov, başladı ' büyük toplamı, ve mümkün olan herhangi bir beklentisi yoktu ödemek. Ayrıntılar girmek gerek yok nasıl Marfa Petrovna beni satın, ne bir noktanın biliyor musunuz delilik bir kadın bazen sevebilirim? O dürüst oldu kadın, ve her ne kadar tamamen eğitimsiz, çok mantıklı. Eğer inanmazdı bu dürüst ve kıskanç kadın, sinir krizi ve suçlamaktan birçok sahneleri, benimle sözleşme bir tür içine girmek için condescended sonra o tuttu bizim evli hayatı boyunca? O oldukça büyüktü Ben, ve yanı sıra, o her zaman bir karanfil falan tuttu daha ağzına. Ruhumda çok swinishness vardı ve bir tür çok dürüstlük, onu düz anlatmak için ben ona kesinlikle sadık olamazdı. Bu itiraf sürdü onu çılgınlık, ancak henüz o sevmişimdir bir şekilde görünüyor benim acımasız samimiyet. O ben isteksiz olduğunu gösterdi düşündüm Ben önceden ve bu gibi onu uyardı eğer onu aldatmaya kıskanç bir kadın, biliyorsun, o ilk göz var. Çok gözyaşı sonra yazılı olmayan bir sözleşme aramızda hazırlanmıştır: İlk, ben Marfa Petrovna terk ve asla her zaman kocası olur, ikinci, ben asla bu Onun izni olmadan kendimi gidememiş, üçüncü olarak, isterim ki kalıcı bir metresi kurmak asla dördüncü olarak, karşılığında Bu, Marfa Petrovna bana cariyelerin ile ücretsiz bir el verdi, ama sadece onun gizli bilgi ile, beşinci olarak, Tanrı altıncı olarak; benim bizim sınıfa ait bir kadın aşık korusun durumda ben-ki Allah korusun-gereken bir büyük tarafından ziyaret edilmesi ciddi tutku ben Marfa Petrovna için ortaya çıkarmak için bağlı oldu. Bu son puan, ancak, Marfa Petrovna da oldukça oldu kolaylığı. O mantıklı bir kadındı ve bu yüzden kendini alamadı Gerçek bir ahlaksız savurgan aciz olarak üzerime bakarak seviyorum. Ama mantıklı bir kadın ve kıskanç bir kadın iki tanesi sorun geldi çok farklı Kaşif Dora 9. Bölüm Doranın Şarkısışeyler, ve bu Ama bazı insanlar yargılamak için tarafsız biz feragat gerekir Bazı önyargılı görüşler ve alışılmış tutum hakkımızda sıradan insanlar. Ben iman için bir neden var sizin karar yerine kimsenin daha. Belki de var


http://www.cizgifilmi.gen.tr/izle-kasifdora-cizgifilmleri.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder