29 Kasım 2013 Cuma

Kaşif Dora 8. Bölüm Kırmızı Balık



Kaşif Dora 8. Bölüm Kırmızı Balık Onun adını verdi duydum. O yuvarlak görünüyordu. Lebeziatnikov ona doğru koştu. 'Sadece fantezi, ben aradığınız odanıza oldum. Sadece fantezi, o planı yapılan ve çocuklar uzak aldı. Sofya Semyonovna ve ben onları bulmak için bir iş oldu. O bir kızartma-pan rap ve çocuk yapıyor dans. Çocuklar ağlıyor. Onlar durdurma devam çapraz yollar ve dükkanlar önünde, aptallar bir kalabalık var onlardan sonra çalışıyor. Hadi gel! ' 'Ve Sonia?' Raskolnikov sonra aceleyle, endişeyle sordu Lebeziatnikov. 'Sadece çılgınca. Yani, bu Sofya Semyonovna en değil olsa da, çılgın, ama Katerina Ivanovna Sofya Semyonova en Kaşif Dora 8. Bölüm Kırmızı Balık çok çılgın. Ama Katerina Ivanovna kesinlikle çılgınca olduğunu. Anlarım Eğer o çok deli. Onlar polis götürülürsünüz. Şunları yapabilirsiniz fantezi ne olacak bir etkisi .... Onlar kanal üzerinde banka, şimdi, uzak olmayan Sofya Semyonovna en, oldukça yakın olan köprü yakınında. ' Kanal köprü yakınında banka ve iki değil evler uzak Sonia teslim birinden, bir kalabalık vardı oluk çocukların esas oluşan insanlar,. Boğuk Katerina Ivanovna kırık ses duymuş olabilir köprü ve kesinlikle bir sokak kalabalık çekmek muhtemel garip bir manzaraydı. Onun eski elbise ile Katerina Ivanovna bir
tarafta iğrenç bir şekilde ezilmiş bir yırtık hasır şapka, giyen yeşil şal, gerçekten çılgınca oldu. O bitkin ve nefes nefese. Onun boşa tüketim yüzü daha baktı güneş her zamankinden daha, ve gerçekten dışarı kapı acı Bir tüketim her zaman evde daha kötü görünüyor. Ama onun heyecan bayrağı yoktu ve onu tahriş büyüdü her an daha yoğun. O, onlara bağırdı, çocuklara koştu Onları sürülmesi, dans ve nasıl kalabalık önce söyledim Suç ve Ceza? 00 şarkı ne, bu gerekliydi neden onlara açıklayan başladı ve kendi değil, anlayarak çaresizlik tahrik onları yendi .... Sonra kalabalık bir acele yapacak; eğer o, bakmak için durdurma herhangi bir terbiyeli giyinmiş kişi fark o hemen görmek için onu çağırdı ne bu çocukların 'Bir kibar gelen, bir aristokrat söyleyebiliriz, house' olmuştu getirdi. O kahkaha ya da kalabalık içinde alay, duydum eğer o yaşayanlar az bir kez acele ve kavga başlayacak onlarla. Bazı insanlar, diğerleri başlarını salladı, güldü ama herkes deli bir görünce merak hissettim korkmuş çocuklu. Raskolnikov en az Lebeziatnikov konuşmuştu olan kızartma-pan, yoktu görmedim. Ama bunun yerine tava, Katerina üzerinde rap O yapılan zaman Ivanovna, onu boşa el çırpma başladı Lida ve Kolya dans ve Polenka şarkı. O da katıldı şarkı, ama umutsuzluk onu lanet yapılan korkunç bir öksürük, ile ikinci not aşağı kırdı ve hatta döken gözyaşları. Ne onun en öfkeli ağlayan ve Kolya ve Lida terör oldu yaptı. Biraz çaba elbise yapılmıştır sokak şarkıcıları gibi çocuklar giyinmiş. Çocuk vardı kırmızı ve beyaz bir şey yapılmış bir türban bir gibi görünmek Turk. Lida için kostüm yok olmuştu, o sadece vardı kırmızı kap, daha doğrusu ait olan bir gece kap örme Beyaz devekuşu kırık bir parça ile dekore Marmeladov'un, Katerina Ivanovna büyükannesi var olmuştu tüy, ve bir aile sahibi olarak korunmuştur. Polenka oldu onun günlük elbise, o ona çekingen şaşkınlık içinde baktı anne ve gözyaşlarını gizleme, onun yanında tuttu. O loş Annesinin durumu fark etti ve huzursuzca bakındı onu. O korkunç sokak ve kalabalık korktum. Sonia ağlayarak ve evine dönmek için yalvaran, Katerina Ivanovna izledi, ama Katerina Ivanovna değil oldu ikna edilmesi. 'Bırakınca, Sonia kapalı tutun,' o, hızlı konuşma, diye bağırdı nefes nefese ve öksürük. 'Sen ne sormak bilmiyorum, siz bir çocuk gibi! Ben Geliyorum değilim daha önce de söyledim geri o sarhoş Almanca. Herkes izin olsa da, tüm Petersburg sokaklarda yalvarıyor çocuklar görelim babalarının tüm hayatı görev onurlu bir adamdı hakikat ve sadakat içinde, ve bir hizmet öldü söylüyorlar olabilir. ' Artık bu fantastik hikaye icat (Katerina Ivanovna vardı ve iyice inanıyordu.) 'bir generalin bu sefil görelim bu! Ve, Sonia saçma: ne yemek zorunda? Bana söyle. Biz yeterince endişe, ben vb gitmeyecek! Ah, Rodion Romanovitch, Raskolnikov görme, sen? "Diye bağırdı olduğunu ve ona doğru acele. 'Bu aptal kız açıklayın, lütfen, bu hiçbir şey daha iyi yapılabilir! Hatta organ taşlama kazanmak yaşam ve herkes biz azalır onurlu ve yaslı aile olduğunu, farklı olduğunu bir kez göreceksiniz sefalet için. Ve genel görevinden kaybedersiniz, göreceksin! Her gün onun windows altında yerine getirir, ve eğer Tarafından Çar sürücüler, Dizlerimin üzerine düşeceğiz, önce çocuklar koymak bana, ona göstermek ve söylemek 'bize babası savun.' O'dur babasız bir baba, o merhametli, o, bizi koruyacak Gördüğünüz, ve genel bir bu sefil olacak .... Lida, TENEZ vous Kaşif Dora 8. Bölüm Kırmızı Balık DROITE! Kolya, tekrar dans edeceğiz. Neden sızlanmaya vardır? Tekrar sızlanmaya! Aptal, korkuyor nelerdir? İyilik, ben, onlarla Rodion Romanovitch yapmak neyim? Eğer Suç ve Ceza? 0? sadece ne kadar aptal biliyordu! Biri ile ne ilgisi var Bu çocuklar?

Kaşif Dora 8. Bölüm Kırmızı Balık izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder