6 Kasım 2013 Çarşamba

Kaşif Dora 5. Bölüm Rainbow

Kaşif Dora 5. Bölüm Rainbow Neden, bu konuda söyledim değil mi? Ben sadece söyledim Eski pawnbrokerwoman en cinayeti sonra başlıyor. Peki, ressam bu kadar karışık ... ' 'Ah, ben önce bu cinayet duydum ve oldukça ilgi ... kısmen oldu ... bir nedenle .... Ben bu konuda okumak çok kağıtları, .... ' 'Lizaveta da öldürüldü,' Nastasya aniden Raskolnikov ele, patladı. O odada kaldı her zaman, kapı dinleme beklemede. 'Lizaveta,' Raskolnikov pek sesli mırıldandı. Eski elbise satılan 'Lizaveta,. Onu bilmiyordum? Buraya gelmek için kullanılır. O da sizin için bir gömlek önerilir. ' Kirli, sarı kağıt o ile bir beceriksiz, beyaz çiçek seçtim nerede Raskolnikov duvara döndü kahverengi üzerinde çizgiler ve kaç yaprakları incelemeye başladı kaç tarak yaprakları ve nasıl, bu vardı onlara fazla satır. O cansız gibi kollarını ve bacaklarını hissettim onlar kesilmiş olmasına rağmen. O, hareket girişiminde bulunmadı ama çiçek de inatla baktı. 'Ama ne ressam ne olacak?' Zossimov belirgin hoşnutsuzluğunu ile Nastasya en sohbet kesintiye. İçini çekti ve oldu sessiz.
'Neden, o cinayet suçlandı,' Razumihin gitti ateşli gör. 'Ona karşı kanıt sonra var mıydı?' 'Kanıt, gerçekten! Kanıt dair bir kanıt oldu ve Kaşif Dora biz kanıtlamak için ne var. Onlar perdeli gibi oldu Bu adamlar, ilk Koch ve Pestryakov,. Foo! o kişinin değil ama hepsi nasıl yapıldığını aptalca, bu, bir hasta ediyor iş! Pestryakov için-gece geliyor olabilir .... Tarafından şekilde, Rodya, zaten iş hakkında duydum, siz hasta olmadan önce de oldu, bir gün önce de bayıldı bu konuda konuşurken polis ofisi. ' Zossimov Raskolnikov merakla baktı. Yapmadı karıştırın. 'Ama Razumihin, sana merak, söylüyorlar. Ne busybody sen! 'Zossimov görülmektedir. 'Belki, ama biz yine de onu alırsınız,' diye bağırdı Masaya yumruğunu aşağı getirerek Razumihin,. 'Nedir en saldırgan değil onların yalan-kimse gerçeği-ne yol açar her zaman,-Yalan keyifli bir şey bağışlayıp saldırgan yalan ve kendi yalan ibadet olduğunu .... Ben saygı Porfiry, ama ... ilk başta onları attı ne? kapı onlar porter ile geri geldi kilitlenir ve oldu açık oldu. Bu yüzden Koch ve Pestryakov olduğunu takip katiller-kendi mantığı oldu! ' 'Ama siz kendiniz heyecan yok, onlar sadece onları gözaltına, o tutamadı .... Ve, bu arada, ben tanıştım adam Koch. O gelen tutulmamış rehin satın almak için kullanılan yaşlı kadın? Eh? ' 'Evet, o bir dolandırıcı olduğunu. O da, kötü borçları kadar satın alır. bunun bir meslek yapar. Ama yeterli onu! Biliyor musunuz Bana ne kızdırır? Bu taşlaşmış kendi mide bulandırıcı çürük, var rutin .... Ve bu durumda yeni bir yöntem tanıtılması aracı olabilir. Bir psikolojik gelen gösterebilir nasıl gerçek insanın yolda almak için tek başına veri Kaşif Dora Rainbow.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder