20 Kasım 2013 Çarşamba

Kaşif Dora 7. Bölüm Kral ve Kraliçe

Porter onun küçük odanın kapısında duruyordu ve gibi görünüyordu kısa bir adam onu ??işaret edildi bir esnaf, uzun bir ceket ve bir yelek giyen ve son derece bir kadın gibi uzaktan bakıyor. O eğildi ve yağlı bir kap içinde başını öne kapattı. Onun buruşuk itibaren gevşek yüz elli baktı; onun küçük gözleri yağ kaybedildi ve sertçe ve memnuniyetsizce, sertçe baktı. 'Ne oldu?' Raskolnikov porter kadar gidiyor diye sordu. Adam kaşlarını altından ona bir göz çaldı ve o dikkatle, kasıtlı olarak ona baktı, sonra döndü yavaş yavaş ve bir kelime etmeden sokağa kapı dışarı gitti. 'Ne oldu?' Raskolnikov ağladı. 'Neden, orada, bir öğrenci burada yaşamış olmadığını soruyordu Sizinle teslim adınızı ve kime söz. Ben gördüm geliyor ve işaret ve o gitti. Bu komik. ' Porter çok, yerine kadar ki şaşkın, ama görünüyordu ve bir an için merak sonra döndü ve geri gitti odasına. Raskolnikov yabancı sonra koştu, ve aynı anda yakaladı onu görme ile caddenin diğer tarafındaki yürüyüş gözleri ile aynı bile, kasıtlı adım sabit olarak meditasyon olsa zemin,. Kısa süre sonra, onu geçti ama bir süre arkasından yürüdü. Sonunda, hareket Onunla bir düzeye, onun yüzüne baktım. Adam fark onu aynı
anda, hızlı bir şekilde ona baktı, ama gözleri düştü tekrar, olmayan ve bu yüzden yan bir dakika tarafı için yürüdü bir kelime söylediği. 'Benim için soran edildi ... porter?' Raskolnikov sonunda, ama bir merakla sakin bir sesle. Adam yanıt vermedi, o bile ona bakmadı. Yine her ikisi de sessizdi. 'Neden ... geliyor ve benim için sor ... ve hiçbir şey söylemek .... Bunun anlamı nedir? ' Raskolnikov sesi kırdı ve o açıkça kelimeleri ifade mümkün görünüyordu. Adam gözlerini bu kez kaldırdı ve kasvetli döndü Raskolnikov de uğursuz bir görünüm. Kaşif Dora 7. Bölüm Kral ve Kraliçe 'Katil!' Diye bir sessiz ama açık ve seçik bir sesle aniden dedi. Raskolnikov yanına yürüyüş devam etti. Bacakları hissettim aniden zayıf, soğuk bir ürperti onun omurga aşağı koştu ve onun bu serbest sanki kalp bir an için hala ayakta gibiydi, sonra aniden zonklama başladı. Bu yüzden için yürüdü yaklaşık yüz adım, sessizce yan yana. Adam ona bakmadı. 'Ne demek istiyorsun ... ne .... Kim katil? ' pek duyulur Raskolnikov mırıldandı. 'Katil youare,' adam, muzaffer nefret bir gülümseme ile, daha articulately ve ısrarla hala cevap ve yine o düz Raskolnikov en solgun yüzüne baktı ve kapılmış gözleri. Onlar sadece çapraz yollar ulaşmıştı. Adam döndü arkasında bakmadan sola. Raskolnikov arkasından bakan, ayakta kaldı. Ona dönüp gördüm elli adım uzakta ve ona dönüp hala orada duruyor. Dora Raskolnikov açıkça göremiyordu, ama sanılan o tekrar soğuk nefret ve zafer aynı gülümseme gülümsüyordu. Yavaş tutuk adımlarla, diz sallayarak ile, Raskolnikov soğutulmuş duygu, onun küçük garret geri yöneldi her yerinde. O kap çıkardı ve masanın üzerine koydu ve on dakika o hareket ettirmeden durdu. Sonra battı koltukta bitkin ve zayıf bir ile ağrı inilti o bu kendini gergin. Bu yüzden yarım saat yatıyordu. Hiçbir şey düşündüm. Bazı düşünce ve parçaları düşünce, emir ya da tutarlılık olmadan bazı görüntülerin satışa çıkardı onun onun çocukluğunda gördüğü insanların zihin karşı karşıya ya da bir yere bir kez tanışmadan önce, kimin o var asla hatırlanan, V. kilisenin çan kulesi, bilardo tabloda Bir restoran ve bazı subaylar oyun bilardo, kokusu Bazı yeraltı tütün mağazası, bir lokali odası, puro Bir geri oldukça karanlık merdiven, kirli su ile özensiz ve yumurta kabukları ile mayınları ve Pazar çanları içinde yüzen bir yere .... Görüntüler dönen, birbirini takip bir kasırga gibi. Bazıları o sevdim ve debriyaj çalıştı de, ama soluk ve tüm süre bir baskı vardı onun içinde, ama ezici değil, bazen oldu hatta hoş .... Hafif titreme hala devam, ama bu çok neredeyse hoş bir his oldu. O Razumihin en aceleyle ayak seslerini duydum, o kapalı gözlerini ve uyur gibi yaptım. Razumihin açılan sanki kapısında bir süre kapı ve durdu tereddüt, sonra odaya usulca çıktı ve gitti Dora dikkatli kanepe için. Raskolnikov Nastasya en fısıltı duydum: 'Onu rahatsız etmeyin! O uyusun. O daha sonra akşam yemeği olabilir. ' 'Oldukça çok,' Razumihin yanıtladı. Her iki dikkatli çekildi ve kapıyı kapattı. Başka bir yarım saat geçti. Raskolnikov, gözlerini açtı tekrar sırtüstü döndü, clasping başını arkasına ellerini. 'Kim bu? Kim toprak dışarı fırladı bu adam? Nerede, ne gördün ki? O açık olduğunu, tüm gördü. Nerede o zaman oldu? Ve gördün yerden? Neden vardır o ancak şimdi dünyanın dışında yaylı? Ve nasıl görebiliyordu? Mümkün mü? Hm ... 'soğuk dönüm, Raskolnikov devam Kaşif Dora 7. Bölüm Kral ve Kraliçe

Kaşif Dora 7. Bölüm Kral ve Kraliçe izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder