10 Kasım 2013 Pazar

Kaşif Dora 6. Bölüm Kurbağa Koki

Kaşif Dora 6. Bölüm Kurbağa Koki O giyinmiş olarak ve yine de daha dikkatli her zamankinden daha onun kıyafetleri inceledi. O vardı başka bir uygun-eğer o vardı, belki de o koymak olmazdı. 'Ben yapmış olur bir . üzerine koyarak değil 'Ama her durumda o bir kinik ve kirli bir sloven kalamazdı çekici nokta; o rahatsız hakkı yoktu Bu ihtiyacı başkalarının duygularını, vardı özellikle onun yardım ve onları görmek için onu soruyorum. O fırçalanmış dikkatli kıyafetler. Onun keten her zaman iyi oldu, yani içinde yeniden Planet eBook.com de? 01 Free eBooks spect o özellikle temiz. O sabah titizlikle-o biraz var yıkanır Nastasya-o sabun, boynunu ve özellikle ellerini saçlarını yıkadı. Bu soruya geldiğinde olsun onun fırça gibi çene ya da tıraş (Praskovya Pavlovna vardı onu geç kocası tarafından terk edilmiş sermaye jilet), soru öfkeyle olumsuz yanıtlandı. 'Bu kalsın gibi bu! Ne onlar için bilerek traş düşünüyorsanız ...? Onlar kesinlikle öyle düşünürdüm! Herhangi bir hesap! ' 'Ve ... bu en kötü o, çok kirli, çok kaba oldu Kaşif Dora ve ... ve hatta kabul, bir ucuz meyhane bir görgü vardı o bir beyefendi şartları bazı vardı biliyordu ... Gurur olmak için var
neydi? Herkes gerektiğini bir beyefendi ve bundan daha ... ve hepsi aynı olması (o hatırladı) o da, henüz tam olarak dürüst olmayan değil ... küçük şeyler yapmış, ve vardı .... Ve ne düşünceler bazen vardı, hm ... ve Avdotya Romanovna yanında tüm bu ayarlamak için! Lanet olsun! Öyle olsun! Peki, onun görgü kirli, yağlı, ucuz meyhane olma sonra bir nokta yapmak istiyorum ve o değil mi bakım! O daha kötü olurdu! ' O, bu monologlar zaman Zossimov meşgul oldu kim, Praskovya Pavlovna en salonu gece geçirmişti geldi O eve gidiyor ve geçersiz ilk bakmak için acele oldu. Razumihin Raskolnikov olduğunu söyleyince bir fındık faresi gibi uyku. Zossimov emir verdi onlar onu uyandırmak ve hakkında tekrar onu görmek için söz olmamalıdır on bir. 'Evde hala varsa,' diye ekledi. 'Hepsi Lanet olsun! Biri değil eğer Suç ve Ceza? 0? kontrolü kişinin hasta, bir onları tedavi nasıl? Do hewill onlara gitmek ister biliyorum, ya da olmada buraya geliyor ister? ' 'Onlar sanırım, geliyor,' Razumihin, söz konusu nesne anlamak, dedi ve onların görüşecek aile işleri, hiç şüphesiz. Ben kapalı olacak. Sen, doktor olarak, var I. 'daha burada olmak daha doğru 'Ama ben bir baba itirafçı değilim, ben gelip gitmek olacaktır; Onlara bakan yanında yapılacak çok var. ' 'Bir şey beni endişelendiriyor,' Razumihin kaşlarını çatarak, araya girdi. 'Eve dönerken ben sarhoş saçma bir sürü konuştuk ona ... her tür şeyler ... ve aralarında ki o ... deli olmak diye korkuyorlardı. ' 'Sen de bu yüzden bayanlar söyledi.' 'Aptalca olduğunu biliyorum! İsterseniz beni yendi olabilir! Mi ciddi öyle mi düşünüyorsun? ' 'Bu saçmalık, ben size, nasıl ciddiye düşünebildiğim? Sen, kendini, bir saplantısı olan kimse olarak onu tarif zaman Beni ona getirilen ... ve dün yangına körükle eklendi Siz ne düşünüyorsunuz, bu ressam hakkında bir hikaye ile, değil, güzel konuşma, o zaman, belki de, deli bu konuda oldu çok nokta! Ben bilseydim Keşke ne de sonra ne oldu polis karakolu ve bazı sefil o ... ona hakaret etti Bu şüphe ile! Hm ... Ben izin olmaz konuşma dün. Bu monomaniacs bir yapacak bir köstebek-tepenin dağ dışarı ... ve gördüğünüz gibi katı gerçekleri görüyor .... Bildiğim kadarıyla ben hatırlıyorum, bu Zametov hikayesi oldu benim aklıma, yarısı gizem giderilebilir. Neden, biliyorum bir hastalık hastası, kırk bir adam, kesilmiş hangi bir durumda ? 0? o tahammül çünkü sekiz küçük bir çocuğun boğaz, o masada her gün yapılan espriler! Ve bu durumda onun paçavra, küstah polis memuru, ateş ve bu şüphe! Tüm bu hipokondri yarım çılgın bir adam üzerine çalışma, ve marazi olağanüstü makyaj ile! Iyi olabileceğini hastalığın başlangıç ??noktası olmuştur. Peki, hepsi rahatsız! ... Ve, Bu arada, bu Zametov kesinlikle güzel bir adam, ama hm ... O kadar dün gece söyledim olmamalıdır. O korkunç geveze! ' 'Ama bunu kime söyledin? Sen ve ben? ' 'Ve Porfiry.' 'Bu konuda ne yapıyor?' 'Ve, bu arada,, onlara herhangi bir etkiye sahip onun annesi ve kız kardeşi? Onunla daha dikkatli söyle için günlük .... ' 'Hepsi sağ alırsınız!' Razumihin isteksizce cevap verdi. 'Neden bu kadar bu Luzhin karşı ayarlanır? Para ile bir adam Kaşif Dora ve onu sevmediğim gibi görünmüyor ... ve bir yok farthing, sanırım? değil mi? ' 'Ama senin ne iş?' Razumihin ile ağladı sıkıntı. 'Nasıl bir çeyrek peni var olup olmadığını söyleyebilir? Sormak bunları kendiniz ve belki de bulacaksınız .... ' 'Foo! bazen ne bir eşek var! Dün gece şarap Kaşif Dora.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder